Proefles

Schrijf je in voor een proefles

TURNEN   -    OUDER & KINDGYM   -    NIJNTJE BEWEEGDIPLOMA:

Aanmelden voor twee gratis proeflessen is mogelijk via het inschrijfformulier. (Klik op de knop onderaan deze pagina).

Let op: voor bepaalde groepen zijn momenteel wachtlijsten opgesteld.

FULL BODY WORKOUT:

Kom op maandagavond van 19.00 tot 20.00 uur naar de gymzaal aan de Oldenoord 77 in IJsselmonde voor één gratis proefles.
Wil je daarna lid worden, meld je dan aan via ons inschrijfformulier. (Klik op de knop onderaan deze pagina).

BOOTY BUILDING CLASS:

Kom op zondagmiddag van 12.00 tot 13.00 uur naar de gymzaal aan de Quackstraat 76 in Oud-Charlois voor één gratis proefles.

Uw persoonsgegevens worden door s.v. THOR Rotterdam opgeslagen ten behoeve van de verwerking voor de periode van twee proeflessen. Na ongeveer 2 weken ontvangt u een mail waarin u met behulp van een link aan kan geven of u of uw kind definitief lid wil worden of wil afmelden. Na afmelding vernietigen wij uw gegevens direct. De inschrijfformulieren worden opgeslagen gedurende de periode dat u of uw kind ingeschreven staat.

Wij, als vereniging, verklaren dat wij alle persoonsgegevens vernietigen als de overeenkomst op grond waarvan ze verkregen zijn verlopen is of de toestemming is ingetrokken.

Meer weten over de privacywetgeving voor verenigingen? Klik op onderstaande link.

Locatie IJsselmonde

Oldenoord 77, 3079 KG Rotterdam