Contributie

4:00 uur per week € 38,50   per maand

Bondscontributie tot 16 jaar € 2,75 per maand
Bondscontributie vanaf 16 jaar € 3,25 per maand
Inschrijfgeld € 5,00 (eenmalig)

Bij een achterstand van 2 maanden wordt het lid de toegang tot de les geweigerd, totdat de achterstand voldaan is.

Let op! We houden een volle kalendermaand opzegtermijn aan.

Opzeggen doe je via de sv THOR app:
-Open de app> klik rechtsonder op de oranje pijl> klik op het kruisje> klik op lidmaatschap opzeggen.

Opzeggen kan ook via deze website:
-Log in> klik op mijn gegevens wijzigen> klik op lidmaatschap opzeggen.

Full Body Workout Prijs

1 uur per week € 11,50 per maand

Inschrijfgeld  € 5,00 (eenmalig)

Hoe werkt de betaling voor de gymlessen?

Op het inschrijfformulier vul je je betalingsgegevens in en vink je aan dat je akkoord gaat met de machtiging voor de automatische incasso.
We incasseren elke maand rond de 1ste van de maand. (Juli en augustus geen les, dus ook geen contributie.)
We incasseren pas nadat je hebt bevestigt dat je daadwerkelijk lid wil worden.

Door dit vinkje te zetten, ga je akkoord met de automatische incasso van de maandelijkse contributie, de bondscontributie en éénmalig € 5,00 inschrijfgeld.
s.v. THOR is overeenkomstig de statuten van de KNGU verplicht om alle leden aan te melden bij de KNGU. Op dit moment bedraagt de KNGU-bondscontributie: leden tot 16 jaar €2,50 per maand en leden van 16 jaar en ouder €3,00 per maand. Indien de machtiginggever het niet eens is met de afschrijving, heeft de machtiginggever het recht om binnen 30 dagen na dato van de incasso, het geld terug te eisen bij de bank. De machtiginggever heeft ook het recht, om de automatische incasso in te trekken en de betalingen per eigen overschrijving maandelijks te verwerken en persoonlijk over te maken naar de bankrekening van s.v. THOR Rotterdam.
Betalingen voor wedstrijden en evenementen dienen apart te worden overgemaakt naar de bankrekening van s.v. THOR Rotterdam.

Je kan ook subsidie aanvragen bij het Jeugdfonds Sport & Cultuur, als je daarvoor in aanmerking komt. (Voor meer info, kijk bij: Jeugdfonds Sport & Cultuur en SSV - SV Thor Rotterdam)

Hoe werkt de betaling voor de Full Body Workoutlessen en de Booty Building Class?

Meld je aan als "proeflid" op ons inschrijfformulier,  vul je betalingsgegevens in en vink aan dat je akkoord gaat met de machtiging voor de automatische incasso.
Door dit vinkje te zetten, ga je akkoord met de automatische incasso van de maandelijkse contributie en éénmalig €5,00 inschrijfgeld.
We incasseren pas nadat je hebt bevestigt dat je daadwerkelijk lid wil worden.

Locatie IJsselmonde

Oldenoord 77, 3079 KG Rotterdam